افسوس خوردن های بی فایده

خدایا ؛کسی را که قسمت کس دیگریست،سر راهمان قرار نده تا شبهای دلتنگیش برای ماباشد و روزهای خوشش برای دیگری

افسوس خوردن های بی فایده

خدایا ؛کسی را که قسمت کس دیگریست،سر راهمان قرار نده تا شبهای دلتنگیش برای ماباشد و روزهای خوشش برای دیگری

یه شب داشتم با خدا درد و دل میکردم

یه شب داشتم با خدا درد و دل میکردم


ازم خواست این کلمه هارو بنویسم ...

دلتنگی

عشق

ایمان

باور

تنهایی

ماندن

محبت

وابستگی

اعتماد

خیانت

و اون رفطه ...

وقتی رفطن رو نوشتم خداجون تنبیهم کردکه ۲۰ بار بنویسم رفطن.

منم ۲۰ بار نوشتم ... رفطن رفطن رفطن رفطن رفطن رفطن همینطور ۲۰ 

بارنوشتم ... خدا گفت بازم اشتباه مینویسی میدونی یعنی هنوز به رفتنش 

باور نداری. دوباره تنبیهم کرد که درست بنویسم این بار نوشتم رفتن رفتن 

رفتن ... ولی دستام یخ کرده بود ، داشتم میلرزیدم ، بغض گلومو گرفته بود 

چشام خیس شده بود ... بعد اینکه درستشو نوشتم اما خدا گفت نه هنوز 

یاد نگرفتی رفتن رو درست بنویسی چون رفتنش رو باور نکردی هنوز...!

نظرات 5 + ارسال نظر
amir چهارشنبه 23 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 11:27 ب.ظ http://www.hamseda-90.blogfa.com

سلام دوست عزیز وب بسیار زیبایی داری !!!
اگه با تبادل لینک موافقی منو با اسم ♫•*¨*•.¸ شکوفه های کویر ♫•بلینک و بگو با چه اسمی لینکت کنم مر30 !!
راستی آپم

ایلیا پنج‌شنبه 24 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 09:36 ق.ظ http://ghalbezakhmi.blogsky.com

هرجایِ دنیایی دلم اونجاست
من کعبه مو دورِ تو میسازم
من پشت کردم به همه دنیا
تا رو به تو سجاده بندازم

رضا دوشنبه 3 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 12:48 ب.ظ http://sedayekhasteyebaron.blogsky.com

سلا م دوست من..
خوبی میناا خانم
چند وقت بود اینجا نیومده بودم دلم تنگیده بود


بله دیگه همش من باید بهتون سر بزنم
S001:]

دل شکسته شنبه 26 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 11:01 ب.ظ

رفته رفته رفته....


are rafte\

سارا سه‌شنبه 30 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 10:00 ب.ظ

واقعارفته؟1آخی عسیسم


jedi nagir azizam
u

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد