افسوس خوردن های بی فایده

خدایا ؛کسی را که قسمت کس دیگریست،سر راهمان قرار نده تا شبهای دلتنگیش برای ماباشد و روزهای خوشش برای دیگری

افسوس خوردن های بی فایده

خدایا ؛کسی را که قسمت کس دیگریست،سر راهمان قرار نده تا شبهای دلتنگیش برای ماباشد و روزهای خوشش برای دیگری

سلام بچه ها خوبین؟؟؟

سلام بچه ها خوبین؟؟؟

من از شماها ممنونم که بازم به وبلاگم سر میزنید

شرمنده من خیلی وقته آپ نکردم راستیتش حال وحوصله دیگه ندارم ولی سرمیزنم ونظراتتونوتایید میکنم

راستی یه خبرخوشحال کننده

من شنبه تفلودم بود

اما چون شهادت بود شنبه نگرفتم 2 شنبه جشن فارغ التحصیلی وتولدمو با هم گرفتم 

خیلی خوش گذشت جای همگی شما خالی 

سعی میکنم بیشتر به وبلاگم برسم

فعلا

راستی یه چیزه دیگه:دم اونهایی هم که به وبلاگم سرنزدند ویه یادی ازم نکردن گرم


ولادت حضرت علی خدمت شما دوستان تبریک و تهنیت عرض میکنم


تقدیم به پدر حقیقیمان، امام زمان-ارواحُنا فِداه:

ای سفر کرده ی موعود بیا / که دلم در پی تو دربه در است

جان ناقابل این چشم به راه / برگ سبزی به تو، روز پدر است

ولادت مولی الموحدین امیرالمومنین حیدر کرار شیر خدا مولود کعبه وفرا رسیدن روز پدر را خدمت شما دوستان تبریک و تهنیت عرض میکنم.