افسوس خوردن های بی فایده

خدایا ؛کسی را که قسمت کس دیگریست،سر راهمان قرار نده تا شبهای دلتنگیش برای ماباشد و روزهای خوشش برای دیگری

افسوس خوردن های بی فایده

خدایا ؛کسی را که قسمت کس دیگریست،سر راهمان قرار نده تا شبهای دلتنگیش برای ماباشد و روزهای خوشش برای دیگری

سلام بچه ها خوبین؟؟؟

سلام بچه ها خوبین؟؟؟

من از شماها ممنونم که بازم به وبلاگم سر میزنید

شرمنده من خیلی وقته آپ نکردم راستیتش حال وحوصله دیگه ندارم ولی سرمیزنم ونظراتتونوتایید میکنم

راستی یه خبرخوشحال کننده

من شنبه تفلودم بود

اما چون شهادت بود شنبه نگرفتم 2 شنبه جشن فارغ التحصیلی وتولدمو با هم گرفتم 

خیلی خوش گذشت جای همگی شما خالی 

سعی میکنم بیشتر به وبلاگم برسم

فعلا

راستی یه چیزه دیگه:دم اونهایی هم که به وبلاگم سرنزدند ویه یادی ازم نکردن گرم


نظرات 6 + ارسال نظر
Hamid-goorg پنج‌شنبه 1 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 10:53 ق.ظ http://hamid-1taz.blogfa.com

سلام دلم سوخت گفتم کسی بهت نظر نداده من بدم
چطوری خوبی به ماهم سری بزنخوشحال می شیم


salam'
khob kari kardi azizam
bezar in matno bezaram bad begoo
age kasi nazar nadad
on vaght begoo
man hamin lana gozashtam
u ham alan omadi nazar dadi

سروش شنبه 3 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 06:52 ب.ظ

سلام
من دوست دارم عزیزم

علی پنج‌شنبه 8 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 02:08 ب.ظ http://darentezaremarg.loxblog.com

سرنوشت

وقتی خدا زندیگمو به دست سرنوشت سپرد

وقتی که اون روزای خوب یکی یکی باهم میمرد

عمر من توی لحظه ها دونه به دونه می گذشت

خندهامم گریه شدو این زندگی این سرگذشت

وقتی که دست روزگار دستامونو جدا میکرد

نفس توی سینه ی تو با قلبه من وداع میکرد

تموم دوست داشتنه تو تو برقه چشمات می دیدم

فقط با یه نگاه تو به اخر خط رسیدم

حالا که من عاشقتم تو خوابی تو دل زمین

این دسته سرنوشته که با همه بی رحمه همین........

PARHAM پنج‌شنبه 29 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 11:22 ق.ظ

SALAM KHUBI?
TAVALODET MOBARAK
YE ETEFAGHE KHEYLI BAD BARAM OFTAD BADE MODAT HA UMADAM
SAR BEZAN BEM


khob chera adrese weblogeto nazashti
man az koja bedunam
kodome

نسترن شنبه 20 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 04:01 ب.ظ http://mrs-mohandes.blogfa.com/

نیلوفر یکشنبه 10 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 03:33 ب.ظ http://asheghaneniloufar.blogfa.com/

سلام وب زیبایی داری اگه با تبادل لینک موافقی خبرم کن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد