افسوس خوردن های بی فایده

خدایا ؛کسی را که قسمت کس دیگریست،سر راهمان قرار نده تا شبهای دلتنگیش برای ماباشد و روزهای خوشش برای دیگری

افسوس خوردن های بی فایده

خدایا ؛کسی را که قسمت کس دیگریست،سر راهمان قرار نده تا شبهای دلتنگیش برای ماباشد و روزهای خوشش برای دیگری

یادمان باشد که روز و روزگار خوش است وتنها دل ما دل نیست.



یادمان باشد حرفی نزنیم که به کسی بر بخورد 

    

       نگاهی نکنیم که دل کسی بلرزد

          

        خطی ننویسیم که آزار دهد کسی را

                  

       یادمان باشد که روز و روزگار خوش است وتنها دل ما دل نیست.

نظرات 6 + ارسال نظر
dokhtare tanha جمعه 4 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 10:24 ق.ظ

are vaghan
az sheret khily khosham omad

سروش پنج‌شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 12:31 ب.ظ

یادمان باشد که: هر روز باید تمرین کرد دل کندن از زندگی را.

یادمان باشد که: آنها که دوستشان می‌دارم می‌توانند دوستم نداشته باشند.

یادمان باشد که: محبتی که به دیگری می‌کنم ارضای نیاز به نمایش گذاشتن مهر خودم نباشد.

یادمان باشد که: دلخوشی‌ها هیچکدام ماندگار نیستند.

یادمان باشد که: امید، خوشبختانه از دست دادنی نیست.

یادمان باشد که: هوشیاری یعنی زیستن با لحظه ها.

در آخر...یادمان باشد که...

استاد تغییر باشیم نه قربانی تقدیر، در بازی زندگی اگر عوض نشویم تعویض میشویم

علی شنبه 12 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 10:43 ق.ظ

سیــــــــــگــــــار داریـــد؟؟؟
میخـــواهـــم خـــاطـــره دود کـــنـــم ....!!!!



بر تــمام قبر های این شهر
بوسه بزن
شـــــــــاید به یاد بیاوری
کجـــــــــا مرا جا گذاشتی ...
من در تنهـــــــــــا تریــــــــن قـــــــــبر این شهر خفته ام
صدای کــــــــلاغهـــــــا را می شنوی .؟
دارند برایم فاتحه می خوانند.....!!



من مورچه ای را مسخره میکردم که
سالها عاشق تفاله چای بود
خودم را فراموش کردم که
مدتی عاشق آشغالی بودم که
فکر میکردم آدم بود...


خدایـــــــا ...
دستت را از روی Space بردار
بس نیستــــــ
این همه فــــــــاصله ...؟!

خیلی زیبا بود
ممنون

mehdi یکشنبه 13 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 12:36 ب.ظ


آدما مثه خورشیدن
باید فاصله تو ازشون حفظ کنی
به حدی که:
نه بسوزی
نه ذوب شی
فقط گرم شی..

Afshin چهارشنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 10:39 ب.ظ

vaghean yademan bashad
kheili ziba bud


mamnon azizam

مهدی پنج‌شنبه 5 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:57 ب.ظ

قربون دل شما مینا خانم که حرف دل زند خدا خیرت بده
حقیقت همین. خدا به انسان میگه ای انسان کوچک بر روی زمین من با غرور و کبر راه مرو .ا
دم اگه دلش منصف باشه خدا رو به یاد داسته باشه به دل دیگران اهمیت میده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد