افسوس خوردن های بی فایده

خدایا ؛کسی را که قسمت کس دیگریست،سر راهمان قرار نده تا شبهای دلتنگیش برای ماباشد و روزهای خوشش برای دیگری

افسوس خوردن های بی فایده

خدایا ؛کسی را که قسمت کس دیگریست،سر راهمان قرار نده تا شبهای دلتنگیش برای ماباشد و روزهای خوشش برای دیگری

بیزارم ولی دوستت دارم


دیگر از هر چه هست ، بیزارم 

مثـل ابر بـهار می بـــارم

برو ای انکه بعد از دیدارت 
گره افتاده در هـمـه کــارم

پدرم با نگاه خود میگفت 
لایـق لای جــرز دیــــوارم
مادرم مدتیست می گرید 
چون گـمان میکند که تـب دارم

دیگر این روزها خودم دارد 
بــاورم میــشود که بیــمــارم
یک نفر گفت خوب خواهم شد 
بـه فراموشیــت که بسپــارم

گفتم ای عشق اگر بعد از این 
بــدهـی مـثــل قبــل ازارم
به تمامی حرمتت سوگند 
روی قلبــت گلـوله می کــارم


به تو هر چند سخت مدیونم 

بـه خــودم بیشتر بـدهکــارم
هرچه بر من گذشت، حقم بود 
من از ایـن بیشتـر ســزاوارم

تو گناهی نداری ای زیبا 
مرگ بر من که دوستــت دارم


نظرات 3 + ارسال نظر
وثوق یکشنبه 12 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 01:41 ق.ظ http://precious-love.blogfa.com

سلام
خسته نباشی وبلاگ زیبای داری
فقط دوتا اشکال داره اونم در متنهایی کهمینویسی هم فونت هم رنگ .
ببخش انتقاد کردم
موفق باشی

bale chashm

mamnon az enteghadeton

وثوق سه‌شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 02:07 ق.ظ http://precious-love.blogfa.com

سلام
مرسی از شما که ادم انتقاد پذیری هستید معلوم ادم روشن فکری هستید
خوشحالم که با شما اشما شدم
براتون ارزوی موفقیت دارم .
شکلکها گل ندارن ولی اگه اجازی بدی هزاران گل را نثار قدمات میکنم


tashakor

هنگامه سه‌شنبه 2 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 10:42 ب.ظ http://hengameharjomand.blogsky.com/

مادر ها همیشه نگران بچه هاشون هستن

لباس گرم بپوش سرما نخوری


bale kamelan druste

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد