افسوس خوردن های بی فایده

خدایا ؛کسی را که قسمت کس دیگریست،سر راهمان قرار نده تا شبهای دلتنگیش برای ماباشد و روزهای خوشش برای دیگری

افسوس خوردن های بی فایده

خدایا ؛کسی را که قسمت کس دیگریست،سر راهمان قرار نده تا شبهای دلتنگیش برای ماباشد و روزهای خوشش برای دیگری

در وصل هم ز عشق تو ای گل در آتشم عاشق نمی‌شوی که ببینی چه می‌کشم

در وصل هم ز عشق تو ای گل در آتشم

عاشق نمی‌شوی که ببینی چه می‌کشم
با عقل آب عشق به یک جو نمی‌رود
بیچاره من که ساخته از آب و آتشم
دیشب سرم به بالش ناز وصال و باز 
صبحست و سیل اشک به خون شسته بالشم
پروانه را شکایتی از جور شمع نیست
عمریست در هوای تو میسوزم و خوشم
خلقم به روی زرد بخندند و باک نیست
شاهد شو ای شرار محبت که بی‌غشم
باور مکن که طعنه‌ی طوفان روزگار
جز در هوای زلف تو دارد مشوشم
سروی شدم به دولت آزادگی که سر
با کس فرو نیاورد این طبع سرکشم
دارم چو شمع سر غمش بر سر زبان
لب میگزد چو غنچه‌ی خندان که خامشم
هر شب چو ماهتاب به بالین من بتاب
ای آفتاب دلکش و ماه پری‌وشم
لب بر لبم بنه بنوازش دمی چونی
تا بشنوی نوای غزلهای دلکشم
ساز صبا به ناله شبی گفت شهریار
این کار تست من همه جور تو می‌کشم

نظرات 6 + ارسال نظر
amir دوشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 12:06 ق.ظ http://www.hamseda-90.blogfa.com

بابا بیخیال نیومدی نیومدی یهو اومدی با این همه مطلب !!!
همشو خوندم خیلی زیبا نوشتی خیلی !!!!
در ضمن آهنگتم زیباست !!!!

دختر ماه سه‌شنبه 18 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 08:21 ق.ظ http://dokhtaremaah.blogfa.com

شکسته های دلت را به بازار خدا ببر، خدا خود بهای دل شکسته دلان است

منم سه‌شنبه 18 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 03:48 ب.ظ

عالی بود.موفق باشی


mamnon u ham hamintor

moslem پنج‌شنبه 20 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 04:17 ب.ظ http://moslemmotamed.blogfa.com

سلام
شرمنده ام مینا خانوم

خیلی عجیبه من اصلاً یادم نبوده الان دو ماهه که نظرات وبلاگمو چک نکردم آخه قبلش من باید تایید میکردم ولی مثل اینکه الان خودش میاد تونظرات ببخشید

گل افروز شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 05:05 ب.ظ

سلام وب قشنگی دارید

مهدی پنج‌شنبه 5 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:09 ب.ظ

این شعر بود نغز و دلنشین ممنون خیلی زیاد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد