افسوس خوردن های بی فایده

خدایا ؛کسی را که قسمت کس دیگریست،سر راهمان قرار نده تا شبهای دلتنگیش برای ماباشد و روزهای خوشش برای دیگری

افسوس خوردن های بی فایده

خدایا ؛کسی را که قسمت کس دیگریست،سر راهمان قرار نده تا شبهای دلتنگیش برای ماباشد و روزهای خوشش برای دیگری

یک هدیه کوچولو برای تو


اینجا

کلیک کن و بعد اسم توبه انگلیسی بنویس وOK کن بعد هم روی کـَندو کلیک کن و حالشو بِبَر


نظرات 11 + ارسال نظر
سیامک پنج‌شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 10:23 ق.ظ http://kolbeyeoshag.blogsky.com/

سلام

زیبا مثل همیشه

موفق باشی

من همیشه سر میزنم تا بعد


mer30 azizam

علی سه‌شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 10:55 ق.ظ http://www.darentezaremarg.loxblog.com


ای دل بشارت میدهم ،خوش روزگاری می رسد

هم درد و غم طی می شود هم شهریاری می رسد

گر کارگردان جهان ،باشد خدای مهربان

این کشتی طوفان زده ، آخر کناری می رسد

اندیشه از سرما مکن، سر می شود دوران دی

شب راسحر باشد ز پی ، آخر بهاری می رسد


ای منتظر غمگین مشو ، قدری تحمل بیشتر

گردی به پا شد در افق، گویا سواری می رسد

mamnon az shere zibaton

نگار جمعه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 03:20 ب.ظ http://www.negar1375.blogfa.com

سلام دوست عزیزم
شرمنده دیر بهت سریدم
اما لینکیدمت
قربونت برم بابای

علی شنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 09:37 ب.ظ

من بودم

تو

و یک عالمه حرف...

و ترازویی که سهم تو را از شعرهایم نشان می داد!!!

کاش بودی و

می فهمیدی

وقت دلتنگی

یک آه

چقدر وزن دارد

سپهر جمعه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 03:26 ب.ظ http://www.msu.blogfa.com

سلام مینا جونم.
ممنونم که هنوز منو یادته.
ممنونم که به وبلاگم سر میزنی و نظر میدی.
ولی مینا جونم الهی من فدای چشمات بشم.
اینکار رو باید با (تلفن) گفت.
اگر میخوای یه نظر به وبلاگ من بده و بگ. که من بهت زنگ بزنم و به شما یاد بدم تا چجوری یک (وبسایت) بسازی.
جواب رو برای وبلاگ من بده آجی
ممنونم.
منتظرم.
سپهر دوستدار تو تا ابد.

moslem یکشنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 09:18 ق.ظ http://moslemmotamed.blogfa.com


اینم خیلی قشنگ بود اگه اجازه میدی برش دارم؟


na vase khodamee

shokhi kardam baba bardar vase khodet

سپهر دوشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:20 ب.ظ http://www.msu.blogfa.com

سلام عزیزم.
من خیلی دوستت دارم مینا جونم.
مینا اگه که یکی عاشق یک آدم شود باید چجوری به اون آدم بگه؟
عزیزم من خیلی دوستت دارم و تا جان دارم به تو خدمت میکنم.
تمام جانم فدای یک تار موی تو مینا عزیزم.
بوس س س س س س س س

shayeste شنبه 3 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 04:03 ب.ظ

salam mer30 azizam k be weblogam sar zadin
ama ye soal
???
chera mozahem mishid???
chera sohbat nemikonid???
chera khali mizarid???

tahal mozaheme weblogi nadide bodam inaam az noe jadideshe

fooot mikonan

elham یکشنبه 4 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 11:08 ب.ظ

mina jun ali bud vali kheyli gham dasht gelyam gereft vali mamnunam

دخی چهارشنبه 4 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:32 ق.ظ

چرا من اینو زدم نیووووووومدوبت قشنگه اجی ادامه بده/موفق باشی

chera miyad golam bayad ro inja clik koni ta biyad

فائزه شنبه 30 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 11:25 ب.ظ

وبلاگ باحالی داری ایییییییییییییییییییییییوووووووووووووول!!!!!!!!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد