افسوس خوردن های بی فایده

خدایا ؛کسی را که قسمت کس دیگریست،سر راهمان قرار نده تا شبهای دلتنگیش برای ماباشد و روزهای خوشش برای دیگری

افسوس خوردن های بی فایده

خدایا ؛کسی را که قسمت کس دیگریست،سر راهمان قرار نده تا شبهای دلتنگیش برای ماباشد و روزهای خوشش برای دیگری

وقتی که دیگر رفت من به انتظارآمدنش نشستم

وقتی که دیگر نبود من به بودنش نیازمند شدم، وقتی که دیگر رفت من به انتظارآمدنش نشستم، وقتی که دیگر نمی توانست مرا دوست داشته باشد من او را دوست داشتم، وقتی که او تمام کرد من شروع کردم ، وقتی او تمام شد من آغاز شدم وچه سخت است تنها شدن!


نظرات 2 + ارسال نظر
مسافر افتاب سه‌شنبه 18 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 12:10 ق.ظ http://dele-divo0one.blogfa.com

سلام عزیزم مثل همیشه زیباست لذت بردم موفق باشی گلم بووووووووووووووووس

mer30
golam

amir جمعه 21 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 01:51 ب.ظ http://www.hamseda-90.blogfa.com

اشکی که هنگام شکست میریزیم

همان عرقی است که هنگام تلاش نریختیم . . .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد