افسوس خوردن های بی فایده

خدایا ؛کسی را که قسمت کس دیگریست،سر راهمان قرار نده تا شبهای دلتنگیش برای ماباشد و روزهای خوشش برای دیگری

افسوس خوردن های بی فایده

خدایا ؛کسی را که قسمت کس دیگریست،سر راهمان قرار نده تا شبهای دلتنگیش برای ماباشد و روزهای خوشش برای دیگری

یه شب داشتم توی خیابونه شهر عشق قدم می زدم

یه شب داشتم توی خیابونه شهر عشق قدم می زدم گذرم افتاد به قبرستان عشق خیلی تعجب کردم

تا چشم کار می کرد قبر بود پیش خودم گفتم یعنی اینقدر قلب شکسته وجود داره؟

همین طور که میرفتم متوجه یک دل شدم انگارتازه خااااک شده بود جلو رفتم و دیدم

روی سنگ قبرش چند تا برگ افتاده کنار سنگ نشستم وبرایش دعا کردم .

وقتی بر گ ها رو کنار زدم دیدم اون دل همون کسی بود که با عث شده بود دل من خیلی پیشا بمیره


نظرات 7 + ارسال نظر
ایلیا پنج‌شنبه 24 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 09:39 ق.ظ http://ghalbezakhmi.blogsky.com

در کنار آشیانه تو آشیانه می کنم...

فضای آشیانه را پر از ترانه می کنم...


کسی سوال می کند برای چه زنده ای...


برای زندگی تو را بهانه می کنم...

adel جمعه 25 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 09:04 ق.ظ http://www.adel-gh.yurdblog.com/

سلام دستت دردنکنه میناجون بیست وسوم اپ میکنی مارو بیست وچهارم خبر میکنی این پستت معرکه بود ایول

باشماق جمعه 25 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 10:29 ق.ظ http://nashmagh .blogsky.com

تیری که وارد قلب خانومها بشه سخته بتونن از قلبشون خارج کنن
ولی این آقایون زیاد با مرام نیستند
شما خانوم ها دیر عاشق می شید و سخت پای بند
در حالیکه مردا زوذ عاشق می شن زود هم با دیدن یکی دیگه فراموش می کنن
و عقیده خیلی از آنها اینه که مهری تو مسجد برای روز مبادا بگذار

آره واقعاهمینطورهست
ماخانم ها موقع مرگمونم اولین عشقمونوفراموش نمیکنیم
اماآقایون

عرفان سه‌شنبه 6 دی‌ماه سال 1390 ساعت 11:40 ب.ظ


مـــاه مـن غــصه نـخور زنـدگی جــذر و ‌مـد داره
دنــــیامـون یـــه عـــــالمه، آدم خــوب و بـد داره

ماهِ‌ُ من غصه نخور همه کـه دشـمن نمی شن
هــــمه کـه پــــر ترک مــث تـو و مــن نمی شن

مــاه مــن غــصه نـخور مــــثل مــــاها فـــــراوونه
خیلی کم پیدا می‌شه کسـی رو حرفش بمونه

مــاه مـن غــصه نـخور، گــــریه پــــــــناه آدماس
تـــر و تــــازه مـوندن گـل،‌ مال اشک شـبنماس

مــاه مـن غـصه نخور، زندگی خوب داره‌و زشت
خـــدا رو چه دیدی شاید فردامون باشه بهشت

کیمیا جمعه 30 دی‌ماه سال 1390 ساعت 03:07 ب.ظ http://dostayejonjoni.blogfa.com

سلام دوسی
من هر وقت که بتونم میام به سایتت سر میزنم من که فراموشت نکردم
لینکتم کردم




یه سوال ازت دارم چه جوری امار سایتمو ببرم بالا....؟؟؟


تو هم بهم سر یزن

باشه

ساییتتو دوس دارم

سلام عزیز شما که به من نگفتید لینکتون کنم
چشم با کمال میل الان شما رو لینک میکنم
بذار امتحاناتم تمام بشه تندتند بهت سر میزنم

ئشایه چهارشنبه 2 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 03:16 ب.ظ

salam mina.bba ajab saiti sakhti.damet garm.to ke shaeri ye sheram vase ma begoo

دل شکسته شنبه 26 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 10:56 ب.ظ

قبر من اونجا نبود


khoda nakone

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد