افسوس خوردن های بی فایده

خدایا ؛کسی را که قسمت کس دیگریست،سر راهمان قرار نده تا شبهای دلتنگیش برای ماباشد و روزهای خوشش برای دیگری

افسوس خوردن های بی فایده

خدایا ؛کسی را که قسمت کس دیگریست،سر راهمان قرار نده تا شبهای دلتنگیش برای ماباشد و روزهای خوشش برای دیگری

بایدفراموشت کنم

بایدفراموشت کنم.......چندیست تمرین می کنم.......من می توانم!می شود!.......

آرام تلقین می کنم.......حالم نه اصلا خوب نیست.......تابعد بهتر می شود.......

فکری برای این دل آرام غمگین میکنم.......من می پذیرم رفته ای و برنمی گردی!

همین!.......خود را برای درک این صد بار تحسین می کنم.......کم کم ز یادم

میروی.......این روزگار و رسم اوست!.......این جمله را با تلخی اش صد بار تضمین می کنم

نظرات 6 + ارسال نظر
مسافر افتاب دوشنبه 7 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 10:20 ب.ظ http://dele-divo0one.blogfa.com/

سلامممممم عزیزمممممممم زیبا بود موفق باشی

کیمیا پنج‌شنبه 10 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 07:18 ب.ظ http://dostayejonjoni.blogfa.com

سلام
تک تک مطالبتو خوندمو حسش کردم

بیا بمنم سر بزن و برام نظر بذار تا بدونم اومدی

کاوه جمعه 11 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 01:24 ب.ظ http://gongekhabdide.blogsky.com/

خانم سلام، و شکر که سبز است حالتان
کم باد و گــــــم از آیـــینه زنگ مـــلالــتان
***** *****
چشمــانتان - امـــــیره دلــــهای غــارتی-
عــشق، آنـچه می برید غنیمت حلالـــتان

آرشام چهارشنبه 7 دی‌ماه سال 1390 ساعت 11:47 ب.ظ

سلام عزیزم امیدوارم که منوبشناسی.وب خیلی قشنگی داری برات بهترینهاروآرزومیکنم.موفق باشی.

سلام
متاسفانه نشناختم
آدرس وبلاکتونو میذاشتید
اما این اسم واسم آشناست
چون قبلا همواسم نظرگذاشته بودیدفکرمیکنم

مهدی دوشنبه 22 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 10:09 ب.ظ

میناخانم من چندوقتی هست به وبلاگت سررمیزنم ولی امشت برای اولین بارچندتاشعرهاروخوندم عالی بود ولی فراموش کرن کارهرکسی نیست


mamnon
ama u chera adrese websaitetuno nazashtin k man bedunam
man u ro nashnakhtam

مهدی سه‌شنبه 30 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 09:57 ب.ظ

زیادسرنزده بودم,بازم میگم فراموش کردن کارهرکسی نیست!!!!!!111


han chi mige????????????

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد