افسوس خوردن های بی فایده

خدایا ؛کسی را که قسمت کس دیگریست،سر راهمان قرار نده تا شبهای دلتنگیش برای ماباشد و روزهای خوشش برای دیگری

افسوس خوردن های بی فایده

خدایا ؛کسی را که قسمت کس دیگریست،سر راهمان قرار نده تا شبهای دلتنگیش برای ماباشد و روزهای خوشش برای دیگری

پدرم

4ساله که بودم فکر می کردم پدرم هر کاری رو می تونه انجام بده.

5 ساله که بودم فکر می کردم پدرم خیلی چیزها رو می دونه.

6 ساله که بودم فکر می کردم پدرم از همة پدرها باهوشتر. 

8 ساله که شدم ، گفتم پدرم همه چیز رو هم نمی دونه. 

10 ساله که شدم با خودم گفتم ! اون موقع ها که پدرم بچه بود همه چیز با حالا کاملاً فرق داشت.

12 ساله که شدم گفتم ! خب طبیعیه ، پدر هیچی در این مورد نمی دونه .... دیگه پیرتر از اونه که بچگی هاش یادش بیاد.

14ساله که بودم گفتم : زیاد حرف های پدرمو تحویل نگیرم اون خیلی اُمله

16 ساله که شدم دیدم خیلی نصیحت می کنه گفتم باز اون گوش مفتی گیر اُورده.  

18 ساله که شدم . وای خدای من باز گیر داده به رفتار و گفتار و لباس پوشیدنم همین طور بیخودی به آدم گیر می ده عجب روزگاریه

21 ساله که بودم پناه بر خدا بابا به طرز مأیوس کننده ای از رده خارجه 

25 ساله که شدم دیدم که باید ازش بپرسم ، زیرا پدر چیزهای کمی  درباره این موضوع می دونه زیاد با این قضیه سروکار داشته 

30 ساله بودم به خودم گفتم بد نیست از پدر بپرسم نظرش درباره این موضوع چیه هرچی باشه چند تا پیراهن از ما بیشتر پاره کرده و خیلی تجربه داره 

40 ساله که شدم مونده بودم پدر چطوری از پس این همه کار بر میاد ؟ چقدر عاقله ، چقدر تجربه داره 

50 ساله که شدم ... 

حاضر بودم همه چیز رو بدم که پدر برگرده تا من بتونم باهاش دربارة همه چیز حرف بزنم  .

 

اما افسوس که قدرشو ندونستم ......  

 خیلی چیزها می شد ازش یاد گرفت.

نظرات 7 + ارسال نظر
Hamid goorg چهارشنبه 16 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 05:59 ب.ظ

این عکسی که اول صفحه بود با حال بود

دولت یار چهارشنبه 28 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 06:11 ب.ظ

به سلامتی همه پدرای دنیا

جواد دوشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 07:08 ب.ظ

باارزوی سلامتی همه پدرها صلوات

الهم صل علی محمد وال محمد وعجل فرجهم

hengameh شنبه 4 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 09:30 ب.ظ http://hengameharjomand.blogsky.com/

دلم برای پدرم تنگ شده ولی افسوس

u mage pedar nadaarin
?

هستی دوشنبه 22 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 10:04 ب.ظ

مینا جونم سلام مینا پدرتوبه رحمت خدارفته؟


na khoda nakone

khoda saye pedaro madaro az saye hich mosalmoni kam nakone makhsosan javona

هستی سه‌شنبه 30 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 09:53 ب.ظ

خداپدرتوبرات نگه داره عسیسم


mamnon azizam hamchenin baraye u

سحر سه‌شنبه 17 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 12:09 ب.ظ http://saharh28

خیلی خوشحال شدم که وبت آشنا شدم عزیزم


mamnon golam

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد