افسوس خوردن های بی فایده

خدایا ؛کسی را که قسمت کس دیگریست،سر راهمان قرار نده تا شبهای دلتنگیش برای ماباشد و روزهای خوشش برای دیگری

افسوس خوردن های بی فایده

خدایا ؛کسی را که قسمت کس دیگریست،سر راهمان قرار نده تا شبهای دلتنگیش برای ماباشد و روزهای خوشش برای دیگری

سلام ای تنها بهونه

سلام ای تنها بهونه

 

سلام ای تنها بهونه ، واسهء نفس کشیدن


هنوزم پَر میکشه دل ، واسهء 
به تو رسیدن


واسهء جواب نامت ، می دونم که خیلی دیره


بذار به حساب غربت ، نکنه دلت بگیره


عزیزم بگو ببینم ، که چه رنگه 
روزگارت


خیلی دوست دارم تو مهتاب ، بشینم یه شب کنارت


سَرتو با مهربونی ، بذاری به روی شونم


تو فقط واسم دعا کن ، آخه … دنبال بهونم


حالمو اگه بپرسی ، خوبه … تعریفی نداره


چون بلا تکلیفه عاشق ، آخه تکلیفی نداره


نکنه ازم برَنجی ، تشنه ام … تشنهء 
بارون


چقدر از دریا ما دوریم ، بی گناهیم هر دوتامون


بد جوری به هم می ریزه ، منو گاهی اتفاقی


تو اگه نباشی از من ، نمی مونه چیزی باقی


می دونی که دست من نیست ، بازیای 
سرنوشته


رو 
قشنگا خط کشیده ، زشتا رو واسم نوشته


باز که ابری شد نگاهت ، 
بغضتم واسم عزیزه


اما 
اشکاتو نگهدار ، نذار این جوری بریزه


من هنوز چیزی نگفتم ، که تو طاقتت تموم شد


باقی شو بگم می بینی ، 
گریه هات کلی حروم شد


حاله من خیلی عجیبه ، 
دوست دارم پیشم بشینی


من 
نگاهت بکنم تو ، تُو چشام عشقو ببینی


یادته منو تو داشتیم ، 
ساده زندگی می کردیم


از همین چشمهء شفاف ، رفعه تشنگی می کردیم


یه دفعه یه مهمون اُومد ، عقلمو یه جوری دزدید


دل تو به روش نیاورد ، از همون دقیقه فهمید


اولش فکر نمی کردم … که 
دلم رو بُرده باشه


یا 
دلم گوله چشای … روشنش رو خورده باشه


اما نه گذشت و دیدم ، دل من دیونه تر شد


به تو گفتم و دلت از ، قصه من با خبر شد


اولش گفتم یه حِسه ، یا یه احترام ساده


اما بعد دیدم که 
عشقه ، آخه اندازش زیاده


تو بازم طاقت آوردی ، مثله 
پونه ها تُو پاییز


سرنوشت تو سفیده ، ماجرای من 
غم انگیز


بد جوری دیوونتم من ، فکر نکن این اعترافه


همیشه نبودن تو ، کرده این دلو کلافه


می دونم فرقی نداره … واست 
عاشق بودن من


می دونم واست یکی شد … بودن و نبودن من


می دونم دوسم نداری ، مثله روزای گذشته


من خودم خوندم تُو 
چشمات ، یک کسی اینو نوشته


اما روحه من یه دریاست ، پُره از موج و تلاطم


ساحلش تویی و موجاش ، خنجرای حرف مردم


آخ که چه لذتی داره ، ناز چشماتو کشیدن


رفتن یه راه دشوار ، واسه هرگز نرسیدن


من که آسمون نبودم ، اما عشقه تو یه ماهه


سرزنش نکن دلم رو ، به خدا اون بی گناهه


تو که 
چشمای قشنگت ، خونهء صدتا ستارست


تو که 
لبخند طلائیت ، واسه من عمره دوبارست


بیا و مثله گذشته ، جزء به من … به همه شک کن


من بدون تو میمیرم ، بیا و بهم کمک کن


بیا و بهم کمک کن