افسوس خوردن های بی فایده

خدایا ؛کسی را که قسمت کس دیگریست،سر راهمان قرار نده تا شبهای دلتنگیش برای ماباشد و روزهای خوشش برای دیگری

افسوس خوردن های بی فایده

خدایا ؛کسی را که قسمت کس دیگریست،سر راهمان قرار نده تا شبهای دلتنگیش برای ماباشد و روزهای خوشش برای دیگری

تو یادگار من بودی افسوس که دیگه نیستی توپیشم

  


تو یادگار من بودی


       افسوس که دیگه

 

نیستی توپیشم


             اینو بهت گفته بودم نباشی دیوونه میشم


                   زود رفتی گلم،رفتی داغت موند رو دلم


                     حیف بودی گلم ، رفتی درد هام رو به کی بگم


نظرات 2 + ارسال نظر
عرفان جمعه 20 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 12:08 ق.ظ http://my-eweb.loxblog.com/


چرا مینا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
این همه غم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
شعرات خوندم خیلی جالب بود معلومه خیلی زخمت کشیدی دست گلت درد نکنه
ببخشید نمی تونم بیام نت الان هم از کافی سیستم هتل استفاده می کنم
اینجا وایمکس خوب انتن نمیده
ولی اومدم بگم وبت رو خوندم
مینا
یا حق

ایلیا شنبه 21 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 10:43 ق.ظ

سلام ...
متنها و شعرای من چیز خواصی نیست که
دوست نداشته باشم کسی کپی کنه
بر عکس اگر کسی این کارو بکنه خوشحال میشم
چون میفهمم اون مطلب از نظر دیگران هم زیبا بوده
البته با درج منبع
من نمیدونستم اون مطلب و شما برای راه زندگی فرستادین
حتما خوده شما هم دوست ندارین مطالبتون بدون هماهنگی
کپی بشه
موفق باشین چه به من سر بزنین چه نه......


آسمان سربی رنگ.
من درون قفس سرد اتاقم
دلتنگ.
می پرد مرغ نگاهم
تا دور.
آه باران باران
پر مرغان نگاهم را شست.
از دل من اما
چه کسی
نقش او را خواهد شست؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد