افسوس خوردن های بی فایده

خدایا ؛کسی را که قسمت کس دیگریست،سر راهمان قرار نده تا شبهای دلتنگیش برای ماباشد و روزهای خوشش برای دیگری

افسوس خوردن های بی فایده

خدایا ؛کسی را که قسمت کس دیگریست،سر راهمان قرار نده تا شبهای دلتنگیش برای ماباشد و روزهای خوشش برای دیگری

خاکم نکنیدهنوزعشقم روندیدم این همه آماده شدم یه کفن دورم کشید


خاکم نکنید

بذارید اونم برسه

بذارید اونم ببینم

وقتی به حرفم میرسه

خاکم نکنید

هنوز عشقم رو ندیدم

این همه آماده شدم

یه کفن دورم کشیدم

تابوت منو بذارید اونم بگیره

حس کنم عاشقمه

وقتیکه گریش می گیره

اشکای اونو کی بجای من کنه پاک

خداحافظ عشقم

که منو بردن زیر خاک

خاکم نکنید

بذارید اونم ببینه

پیکر آشفته ی من

بی رمق روی زمینه

خاکم نکنید

بهش بگید حالا که مردم

توی این جشن خشک و خالی

اونو به خدا سپردم

بعد رفتن من

3،2 روز تنهاش نذارید

روی سنگ قبرم

آیینه و شمدون بذارید

میبینی چی شد

عشق ما با تو

عاشق تو مُرد

نظرات 3 + ارسال نظر
عرفان سه‌شنبه 17 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 11:04 ب.ظ http://my-eweb.loxblog.com/

گفتم به خا ک، نام تو را؛ جنگلی سرود




گفتم به شمع ، نام تو را؛ عاشقانه شد









گفتم به باد، نام تو را گرد باد گشت




گفتم به رود، نام تو را؛ بی کرانه شد









گفتم به راه، نام تو را؛ رفت و رفت و رفت ...




گفتم به لحظه ها، نام تو را .. ؛ جاودانه شد









این حرفها – همهمه ای در غبار بود-



باران نرم نام تو؛ آمد ترانه شد

مجیدشاکری حسین آباد شنبه 15 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 12:53 ق.ظ http://http:/majidshakeri.ir

اگه آشتی کنی سعی میکنم اگه یه روز از نزدیک دیدمت یک بار به مدت ده ثانیه بهت نگاه کنم...
اما قول نمیدم...
ولی سعیمو میکنم...
چیکار کنم دیگه خیلی بخشنده ام...
حالا آشتی کن


khily ro dari

bakhsahnde

رضا سه‌شنبه 30 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 09:49 ب.ظ

من اگه ببینمت گازت میگیرم


u??????????????????????????
u ..........
mikoni k in karo konid

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد