افسوس خوردن های بی فایده

خدایا ؛کسی را که قسمت کس دیگریست،سر راهمان قرار نده تا شبهای دلتنگیش برای ماباشد و روزهای خوشش برای دیگری

افسوس خوردن های بی فایده

خدایا ؛کسی را که قسمت کس دیگریست،سر راهمان قرار نده تا شبهای دلتنگیش برای ماباشد و روزهای خوشش برای دیگری

چه سخته بی تو موندن نمیشه این جدایی باور من


جدایی تلخه بی تو سخته رفتن سخته موند
چگونه لحظه های از تو گفتن با تو بودن
جدایی سخته مثل لمس درده مث مرگه
جدایی لحظه های واپسین کوچ برگه
چه سخته بی تو رفتن
چه سخته بی تو موندن
نمیشه این جدایی باور من
چه سخته بی تو رفتن
چه سخته بی تو بودن
نمیشه این جدایی باور من
جدایی سخته مثل لمس درده مثل مرگه
جدایی لحظه های واپسین کوچ برگه
چه سخته بی تو رفتن
چه سخته بی تو بودن
نمیشه این جدایی باور من
چه سخته بی تو رفتن
چه سخته بی تو موندن
نمیشه این جدایی باور من
نمیشه این جدایی باور من
نمیشه این جدایی باور من

نظرات 3 + ارسال نظر
mohammad پنج‌شنبه 28 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 11:36 ب.ظ http://mohammadparvaneh.blogsky.com

afarin mina joooon pishraft kardi kheyli webet ghashange

نادر شنبه 11 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 11:15 ق.ظ http://www.nadereqhbal.blogfa.com

سلام خیلی قشنگ بود
راستی یه نفر به جز حمید غلامعلی این ترانه رو خونده که در ابتدای ترانه دختری اونو به صورت دکلمه میخونه برای یافتن اون ترانه کمکم می کنی

راضیه شنبه 25 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 11:03 ق.ظ

وبت زیباست ممنون اگه بهم سربزنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد