افسوس خوردن های بی فایده

خدایا ؛کسی را که قسمت کس دیگریست،سر راهمان قرار نده تا شبهای دلتنگیش برای ماباشد و روزهای خوشش برای دیگری

افسوس خوردن های بی فایده

خدایا ؛کسی را که قسمت کس دیگریست،سر راهمان قرار نده تا شبهای دلتنگیش برای ماباشد و روزهای خوشش برای دیگری

وقتی دلم گرفته بود

وقتی دلم گرفته بود                بوسه زدی به گونه هام

گفتی گلم درست میشه          یه هدیه ی قشنگ میاد

اشکامیریخت روگونه هام           غم میبارید از تو نگام

گفتم خدا جون راهی نیست      درست نمیشه این غمم

آخرشه تموم شده                  راهی دیگه من ندارم

گفتی همش کنارتم                 خودم درستش میکنم

گفتم آخه خدا جونم                 چطور درستش میکنی؟

گفت یادته می نالیدی:             خسته شدی از این زمون؟

آروم شدش دنیای تو                با هدیه ی خوب خدات؟

حکمت من بزرگه و                   سخته برات درک خدات

گفتم آره خدا جونم                   محشری توخوب می دونم

اینبار آخه فرق میکنه                 اشتباه از دست منه

گفت بهونه همیشه هست         مگه نگفتی عاشقی

گفتم آره خدا جونم                   عاشقتم خیلی زیاد

گفت اینه رسم عاشقی؟           خودم بهت یادش میدم

قلبتو بسپار به خدات                 خودم همش کنارتم

هرجا نبود راه دیگه                   خودم واست راه می سازم

فقط بخند خداجونت                 خنده ی عشقو دوست داره

قلبمو دادم به خدام                  گفتم هرچی خدام بگه

همیشه بودیو دلم                    قرصه به عشق تک خدام

گفتم دیگه هرچی بشه             خدام درستش میکنه

خداجونم خسته نشی              قلبمو پس بدی بهم

حتی اگه بدم بشم                  هستی پیشم تا همیشه؟

گفت همیشه عاشقتم             حتی چشات بسته باشه

خداجونم هرچی بشه              دلم خوشه به بودنت

عشقتو فریاد میزنم                  دوست دارم تا همیشه

نظرات 4 + ارسال نظر
محمد جانبلاغی یکشنبه 24 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 10:24 ق.ظ http://www.blogsky.com/Login.bs?rnd=FNHTebQNtI6ZBv5OCj0ZMh2V8BRE

مینا خانم عزیز سلام.ببخشید که اسم شما را اشتباهی تایپ کرده بودم.

در ظمن شما هم با موفقیت در سایت ما لینک شدید.

برای عضویت اتوماتیک بر روی لینکی که برای شما ارسال کرده ایم کلیک کنید.

فقط یه خواهش کوچولو داریم:لطفا هر مطلبی را که دوست دارید در وب سایت ما درج کنید به غیر از اون عکس های سایت شما.چون این عکس ها با عث می شود سایت ما مسدود شود.
از همکاری صمیمانه شما متشکریم.

محمد جانبلاغی یکشنبه 24 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 04:32 ب.ظ http://jmp.blogsky.com/

مینا خانم عزیز سلام. ورود شما را به راه سبز زندگی خوشامد می گوییم.

از اینکه با ماهمکاری می کنید متشکریم.

مینا خانم گل لطفا از ما ناراحت نشوید و نگید که می خواهیم شما را محدود کنیم.

خودتون که به قوانین سایت آگاهید.

من شعر ها ومطالب شما را تک تک خوندم.خیلی شعر های زیبایی بود.خیلی هم رمانتیک بود.

در ظمن من شما را درک می کنم. می دونم شاید سرتون شلوغ باشه یا مشکلی داشته باشید

ولی هروقت تونستید ممنون میشیم که یکی از شعر های زیبایتون را در سایت درج کنید.

شما هر نوع مطلبی از قبیل: جک و اس ام اس --- شعر های عاشقانه --- روانشناسی --

مقالات علمی -- زیست شناسی -- آموزشی -- دانستنی --- پزشکی -- آشپزی و

حتی عکس های عاشقونه و دیدنی را می توانید در سایت درج کنید.

پ.ن.1. لطفا عکس یک قلب و یا یک منظره زیبا را درج کنید.و یا عاشقانه مثلا اگر آقا باشه مشکلی نیست و لطفا این عکس خانم های که در سایتتون درج کرده اید ممنون می شویم در این جا درج نکنید.

همکاری با شما مایه افتخار ماست.

لطفا اگر هر گونه سوال یا نظری دارید آن را با ما در میان بگذارید.

دوستدار شما محمد جانبلاغی

dr.janblagi@gmail.com

موفق باشید.

آیلین جمعه 12 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 11:05 ب.ظ

خیلی باحاله مرسی عزیزم بوس بوس بوس بای

عشق من پنج‌شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:39 ب.ظ http://eshghshishei63.blogfa.com

عکس‌ خدا در اشک‌ عاشق‌ 
قطره‌ دلش‌ دریا می‌خواست ، خیلی‌ وقت‌ بود که‌ به‌ خدا گفته‌ بود. 
هر بار خدا می‌گفت : از قطره‌ تا دریا راهی ا‌ست‌ طولانی ، راهی‌ از رنج‌ و عشق‌ و صبوری ، هر قطره‌ را لیاقت‌ دریا نیست. 
قطره‌ عبور کرد و گذشت ، قطره‌ پشت‌ سر گذاشت .
قطره‌ روان‌ شد و راه‌ افتاد و هر بار چیزی‌ از رنج‌ و عشق‌ و صبوری‌ آموخت. 
تا روزی‌ که‌ خدا گفت : امروز روز توست ، روز دریا شدن ، خدا قطره‌ را به‌ دریا رساند ، قطره‌ طعم‌ دریا را چشید ، طعم‌ دریا شدن‌ را اما... 
روزی‌ قطره‌ به‌ خدا گفت : از دریا بزرگتر ، آری‌ از دریا بزرگتر هم‌ هست ؟ 
خدا گفت:  هست. 
قطره‌ گفت : پس‌ من‌ آن‌ را می‌خواهم ، بزرگترین‌ را ، بی‌نهایت‌ را. 
خدا قطره‌ را برداشت‌ و در قلب‌ آدم‌ گذاشت‌ و گفت : اینجا بی‌نهایت‌ است. 
آدم‌ عاشق‌ بود ، دنبال‌ کلمه‌ای‌ می‌گشت‌ تا عشق‌ را توی‌ آن‌ بریزد ، اما هیچ‌ کلمه‌ای‌ توان‌ سنگینی‌ عشق‌ را نداشت ، آدم‌ همه‌ عشقش‌ را توی‌ یک‌ قطره‌ ریخت ، قطره‌ از قلب‌ عاشق‌ عبور کرد و وقتی‌ که‌ قطره‌ از چشم‌ عاشق‌ چکید ، خدا گفت : حالا تو بی‌نهایتی ، چون که‌ عکس‌ من‌ در اشک‌ عاشق‌ است .


salam mamnon az in k be man sar zadin
ama weblogeton baz nemikone
fekr mikonam adreso eshtebah gozashtin
agar momkene dobare adres ro bezarid
ta man ham az webloge u didan konam
clik mikonam roye adress khata mide baz nemikone
lotfan adreso dobare beferestid
mamnonam

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد