افسوس خوردن های بی فایده

خدایا ؛کسی را که قسمت کس دیگریست،سر راهمان قرار نده تا شبهای دلتنگیش برای ماباشد و روزهای خوشش برای دیگری

افسوس خوردن های بی فایده

خدایا ؛کسی را که قسمت کس دیگریست،سر راهمان قرار نده تا شبهای دلتنگیش برای ماباشد و روزهای خوشش برای دیگری

تنهایی


   تنهایی خیلی دوست دارم

                        برم تو فکر بعضی یا

                                      اینو  واسه اون نوشتم

                                                   خودش می دونه کی کیا 


   خودش اینو خوب می دونه

                     ولی بروش نمی یاره                                                                            

                                   دلو به اون راه می زنه

                                                  یه وقت نشه کم بیاره


   یه وقتی بود می خواستمش

                         نمی دونم منو می خواست

                                                            نمی دونستم که دیگه

                                                                                         دلو داده به یه نگاه   


   حالا می فهمم اون روزا

                        این من نبودم پشت تو

                                        بعد یه قطره اشک غم

                                                         با یه نگاه گفتم برو


   دوروبرم پیدات نشه

              بدجوری شاکی یم ازت

                                      حق نداری با من باشی

                                                       می گیرم این حق و ازت


    میگن یه بار میگن دو بار

                  نه صدتا نامردی دیگه

                                   من هم بخواهم با تو باشم

                                                       این قلبمه که نه میگه


   هر جوری خواست منو سوزوند

                           با اون ادا و اطفاراش        

                                           یه جوری بد کلاس می زاشت

                                                            همه می گفتن اینو باش


   تو تنهایی دق بکنم

            بهتره تا با تو باشم

                            تو خاطرش فکر می کنه

                                             که من هنوزم باهاشم


   میگن از هر دستی که بدی

                  باز از همون دست می گیری

                                     ببین چه کار کردی با من

                                                     میگم که ای کاش بمیری


   فکر نکنی خبریه

           این خبرام نیست به خدا

                            شرتو کم کن عزیزم

                                      دلم میگه کوتاه نیا

                                                   زدم به سیم آخر و

                                                             می خوام که از پیشم بری   

                                                                            این دفعه اگه پرپرم بشی

                                                                                         نمی تونی دیگه

نظرات 2 + ارسال نظر
بهنام چهارشنبه 20 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 07:16 ب.ظ http://www.zibatarineshg.blogfa.com

مرسی عزیزم همین الان میخوام اپ کنم جایی نریا خوب.......بوووووووس

علیرضا پنج‌شنبه 23 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 05:57 ب.ظ

سلام میخواستم ازت خواهش کنم اگر ممکن واست آهنگ همین شعری ک تو این پست نوشتی و ‏توسط علیرضا و حمیدرضا چندسال پیش خونده شد را میل کنی یا به ایمیلم لینک دانلودش را بفرستی
واقعا ازت ممنون میشم چون خاطرات خیلی زیادی با این اهنگ دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد