افسوس خوردن های بی فایده

خدایا ؛کسی را که قسمت کس دیگریست،سر راهمان قرار نده تا شبهای دلتنگیش برای ماباشد و روزهای خوشش برای دیگری

افسوس خوردن های بی فایده

خدایا ؛کسی را که قسمت کس دیگریست،سر راهمان قرار نده تا شبهای دلتنگیش برای ماباشد و روزهای خوشش برای دیگری

روزگارم تیره و این روزهایم تیره تر

سلام

بخوانیدم:

روزگارم تیره و این روزهایم تیره تر

یا به نوعی رو به ویرانیست دنیایم دگر

من که چشمم خواب دریا دیده بود

عکسش از دریا شده یک آسمان بارنده تر

هر چه از این درد پا پس می کشم بیفایده است

سرنوشت من گره خورده ست با غم سر به سر

لحظه های مرده ام تاوان یک تردید شد

تا که تقویمم دهد یک عمر از تلخی خبر

بار دیگر مهره ام در خانه ی دوم نشست

از گریز بین سعد و نحس یا که خیر و شر

مرگ من در این غزل چون آتشی خواهد شد و

بعد جز خاکستری از من نمی ماند اثر

نظرات 1 + ارسال نظر
محمد جانبلاغی شنبه 23 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 05:44 ب.ظ http://jmp.blogsky.com/

مریم خانم عزیز سلام. مرسی که به کلبه ما سر زدید و نظر گذاشتید.

شعرها و داستان های سایت شما خیلی زیبا و پر محتوا بود.

واقعا دستتون درد نکنه و به شما خدا قوت می گم.

در ظمن آیا مایل هستید به عنوان نویسنده همکار با ما همکاری کنید.؟

خوشحال میشیم که این شعر های زیبایتون را در سایت ما هم درج کنید.

منتظر حضور سبزتون هستم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد