افسوس خوردن های بی فایده

خدایا ؛کسی را که قسمت کس دیگریست،سر راهمان قرار نده تا شبهای دلتنگیش برای ماباشد و روزهای خوشش برای دیگری

افسوس خوردن های بی فایده

خدایا ؛کسی را که قسمت کس دیگریست،سر راهمان قرار نده تا شبهای دلتنگیش برای ماباشد و روزهای خوشش برای دیگری

عشق یعنی نرسیدن

تو باعث شدی یه چیزی رو بفهمم . بفهمم عشق یعنی چی ... بفهمم دل کجاست ... بفهمم وقتی کسی عاشق میشه چه حالی داره ... بفهمم درد عشق چیه ... حالا می دونم ... میدونم عشق یعنی تشنگی . عشق یعنی نیاز . عشق یعنی التماس . عشق یعنی

آرزو . عشق یعنی خواستن و بدست نیاوردن . عشق یعنی دویدن و نرسیدن . آره ، عشق یعنی نرسیدن

نظرات 1 + ارسال نظر
رامین چهارشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 06:00 ب.ظ

سلام خانوم خیلی لذت بردم از وب زیباتون، استفاده کردم ولی ی کمم دلم شکست ،چون منم خیلی تنهام، دانشجو هستم تو مشهد دارم تنها زندگی میکنم روزی چند بار به وبلاگت سر میزنم ، این بار گفتم ک حتما باید به پریسا جونم پیام بدم...

د و س ت *** د ا ر م
اگه اس ام اس بدی خوشحال میشم 09156990800

parisa joon
???

agha eshtebah gereftin lotfan mozahem nashin

miazaram har ki khast bardare

ههههههههههههههه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد