افسوس خوردن های بی فایده

خدایا ؛کسی را که قسمت کس دیگریست،سر راهمان قرار نده تا شبهای دلتنگیش برای ماباشد و روزهای خوشش برای دیگری

افسوس خوردن های بی فایده

خدایا ؛کسی را که قسمت کس دیگریست،سر راهمان قرار نده تا شبهای دلتنگیش برای ماباشد و روزهای خوشش برای دیگری

عشق چیست؟

به کوه گفتم عشق چیست؟        لرزید.

 به ابر گفتم عشق چیست؟        بارید.

به باد گفتم عشق چیست؟         وزید.

به پروانه گفتم عشق چیست؟     نالید.

به گل گفتم عشق چیست؟       پرپر شد.

و به انسان گفتم عشق چیست؟

 اشک از دیدگانش جاری شد و گفت؟     دیوانگیست!!!

نظرات 2 + ارسال نظر
علی احمد سه‌شنبه 3 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 11:04 ب.ظ http://manoto0918.blogfa.com

سلام مینا جان. آپهای جالبی گذاشتی ایول عزیزم. دوس داشتم بدونم تصاویرو از کجا گرفتی . خیلی جذابن . برات بهترینارو میخام از اونیکه خودش بهترینه . موفق باشی .

محمد دوشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 07:29 ب.ظ

salam mina joon vaghean aaliye ham be shoma va ham khoonevadeye mohtaramet tabrik migam barat behtarin haro arezoo mikonam movafagh va moayad bashi dooste azizam


ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد