افسوس خوردن های بی فایده

خدایا ؛کسی را که قسمت کس دیگریست،سر راهمان قرار نده تا شبهای دلتنگیش برای ماباشد و روزهای خوشش برای دیگری

افسوس خوردن های بی فایده

خدایا ؛کسی را که قسمت کس دیگریست،سر راهمان قرار نده تا شبهای دلتنگیش برای ماباشد و روزهای خوشش برای دیگری

گل من خدا نخواست به تو بگم مسافرم


قسمت نشد ببینمت ،خدانگهداری کنم

 

فرصت نشد بمونم و از تو نگهداری کنم

 

گفتم اگه ببینمت دل کندنم سخته برات

 


 

اگه یه وقت بگی نرو

 

رفتن پر از درده برام

 

گفتم صداتو نشنوم

 

ندیده از پیشت برم

 

پشت سرم زاری نکن

 

به کی بگم مسافرم...

 

 

 

من میرم ولی باز تو بدون همیشه

 

یاد تو از خاطر من فراموش نمیشه

 

گل من خوب می دونی بی تو تک و تنهام عزیزم

 

اگه تو نباشی می میرم....

 

 

 

 

 

نامه رو تا تهش بخون

 

گریه نکن طاقت بیار

 

اشکاتو پاک کن عزیزم

 

سر روی شونه هام بذار

 

باور نکن یه بی وفام

 

نامه میذارم و میرم

 

نه ،

 

گل من خدا نخواست به تو بگم مسافرم

 

 

 

سهم من از تو دوری

 

تو لحظه های بی کسیم

 

قشنگی قسمت ماست

 

که ما به هم نمی رسیم.......

 

 

 

من میرم ولی باز تو بدون همیشه

 

یاد تو از خاطر من فراموش نمیشه

 

گل من خوب می دونی بی تو تک و تنهام عزیزم

 

اگه تو نباشی می میرم ....

 

 

 

همیشه زنده می مونه ، با یاد تو ترانه هام

 

منو ببخش اگه بازم ، اشکام چکید رو نامه هام قسمت نشد ببینمت ،خدانگهداری کنم

 

فرصت نشد بمونم و از تو نگهداری کنم

 

گفتم اگه ببینمت دل کندنم سخته برات

 

اگه یه وقت بگی نرو

 

رفتن پر از درده برام

 

گفتم صداتو نشنوم

 

ندیده از پیشت برم

 

پشت سرم زاری نکن

 

به کی بگم مسافرم...

 

 

 

من میرم ولی باز تو بدون همیشه

 

یاد تو از خاطر من فراموش نمیشه

 

گل من خوب می دونی بی تو تک و تنهام عزیزم

 

اگه تو نباشی می میرم....

 

 

 

 

 

نامه رو تا تهش بخون

 

گریه نکن طاقت بیار

 

اشکاتو پاک کن عزیزم

 

سر روی شونه هام بذار

 

باور نکن یه بی وفام

 

نامه میذارم و میرم

 

نه ،

 

گل من خدا نخواست به تو بگم مسافرم

 

 

 

سهم من از تو دوری

 

تو لحظه های بی کسیم

 

قشنگی قسمت ماست

 

که ما به هم نمی رسیم.......

 

 

 

من میرم ولی باز تو بدون همیشه

 

یاد تو از خاطر من فراموش نمیشه

 

گل من خوب می دونی بی تو تک و تنهام عزیزم

 

اگه تو نباشی می میرم ....

 

 

 

همیشه زنده می مونه ، با یاد تو ترانه هام

 

منو ببخش اگه بازم ، اشکام چکید رو نامه هام

 

دیگه تموم شد فرصتم ، خاطره هام پیشت باشه

 

تموم خاطرات خوش ، خدانگهدارت باشه ........

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد