افسوس خوردن های بی فایده

خدایا ؛کسی را که قسمت کس دیگریست،سر راهمان قرار نده تا شبهای دلتنگیش برای ماباشد و روزهای خوشش برای دیگری

افسوس خوردن های بی فایده

خدایا ؛کسی را که قسمت کس دیگریست،سر راهمان قرار نده تا شبهای دلتنگیش برای ماباشد و روزهای خوشش برای دیگری

دیدن دوباره تو فقط تو خواب و خیاله

بی تو این روزای روشن واسه من تاریک و تاره

وقی بی تو تک و تنهام زندگیم منم نداره

از همون روزی که رفتی دل به هیچ کسی ندادم

فکر میکردم میرسی یه روز تو بیکسیم  بدادم

گفتن لحظه آخر واسه من هنوز سواله

دیدن دوباره تو فقط تو خواب و خیاله

لحظه های آخر تو توی قلب من میمونه

هیشکی مثل من بلد نیست قدر چشماتو بدونه

رفتی و چشمای خیسم یادگاری از تو مونده

بی وفاییات هنوزم تورو رو از دلم نرونده

چشم براه تو میمونم تا که برگردی دوباره

میترسم وقتی که نیستی دل من طاقت نیاره

گفتن لحظه آخرواسه من هنوز سواله

دیدن دوباره تو فقط تو خواب و خیاله

رفتی اما خاطراتت توی قلب من میمونه

هیشکی مثل تو بلد نیست دلمو بسوزونه

تا وقتی که زنده هستم چشم براه تو میمونم

تو دیگه رفتی که رفتی نمیای پیشم میدونم

اما هرکجا که هستی منو تو دلت نگه دار

با چشمای خیس و گریون من میگم خدانگهدار

نظرات 1 + ارسال نظر
سینا چهارشنبه 6 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 12:36 ب.ظ

میناخانوم.موفق باشین امدوارم روزبه روزبهتربشه.بازم میام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد