افسوس خوردن های بی فایده

خدایا ؛کسی را که قسمت کس دیگریست،سر راهمان قرار نده تا شبهای دلتنگیش برای ماباشد و روزهای خوشش برای دیگری

افسوس خوردن های بی فایده

خدایا ؛کسی را که قسمت کس دیگریست،سر راهمان قرار نده تا شبهای دلتنگیش برای ماباشد و روزهای خوشش برای دیگری

عشق من

¤**¤•  عشق من ناز نکن  بغضمو من پایون میگیره •¤**¤•

¤**¤•  یه روزی رسم زمونه تورو از من میگیره •¤**¤•

¤**¤• وقتی تنها با تو بودم واسه من زندگیه •¤**¤•

¤**¤•  تورو دیدم تو رو خواستم تو رو کی از من میگیره •¤**¤•

¤**¤•  عشق من قلب این عاشق با تو آروم میگیره •¤**¤•

¤**¤•  همه ناله های من از نگاهت دوریه •¤**¤•

¤**¤•  تو رو دیدم تو رو خواستم تو رو هر جا میبینم •¤**¤•

¤**¤•  بی تو و عشق تو من همیشه تنها میمونم •¤**¤•

¤**¤•  عشق من عاشقتم تکرار هر شبانته •¤**¤•

¤**¤•  همه حرفام به خدا از عشق و از صداقت  •¤**¤•

¤**¤•  با تو بودم توی دنیا واسه من نهایته •¤**¤•

¤**¤•  عشق من بی کسی و شب با تو پایون میگیره •¤**¤•

¤**¤•  همه رگهام از حرارت نگات خون میگیره •¤**¤•

¤**¤•  با تو بودن توی دنیا واسه من نهایته •¤**¤•

¤**¤•  تو گمون کردی بری خاطراهاتم میمیره •¤**¤•

¤**¤•  روزایه رفته برام رنگ سیاهی میگیره •¤**¤•

¤**¤•  اگه صدها بهارو پائیز واسه تو گریه کنم   •¤**¤•

¤**¤•  نمیتونم که تو رو همیشه از یاد ببرم •¤**¤•

¤**¤•  من همون عاشقتم تا که چشام بارونیه •¤**¤•

¤**¤•  همه ناله های من از اون نگاهت دوریه •¤**¤•

¤**¤•  تو رو دیدن تویه دنیا واسه من نهایته •¤**¤•

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد